Sider

onsdag den 7. januar 2015

Ideer og nye tiltag

Den her notesbog, er min huskeliste og min "tænkebog". 
Den ligger altid fremme, så jeg hurtigt kan notere en ide, en tanke eller handling - straks den dukker op.
Tidligere havde jeg en masse små sedler liggende. Nogle gange blev de væk og så glemte jeg dem. Samtidig synes jeg, at jeg brugte alt for meget energi på at styre alle de her små lapper. 
Nogle ville nok sige, at det er gammeldags at bruge en fysisk bog - brug dog telefonen eller Ipad'en. Helt rigtigt - men for mig betyder det, at jeg fastholder min opmærksomhed meget mere når jeg har en fysisk bog. Samtidig er det også lidt hyggeligt ;-)


Det jeg egentlig vil frem til, er at jeg i øjeblikket sysler med en masse nye ideer. F.eks. vil der komme nye "pakkeløsninger" for såvel mindfulness som coachning. Det vil komme til at omfatte nogle gode tilbud/rabatter kan jeg godt afsløre her. Så der vil være en god grund til at følge med både her på bloggen, på Facebook og på Til stede i nuet

På lidt længere sigt, vil der komme et helt nyt tilbud som jeg glæder mig rigtig meget til, at kunne tilbyde. Det vil være noget som hænger godt sammen med mindfulness, stress og coachning. 

Måske er det nytåret, måske er det bogen - måske er det bare mig. Men ideerne står i kø lige i øjeblikket. Jeg er allerede i gang............

Ha´ en dejlig dag
Ulla




 



 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar